ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH Administratorem danych osobowych jest Grand Hotel Rzeszów Sp. z o.o., Rzeszów 35-030, ul. T. Kościuszki 9 wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 5170236589.
WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, numeru dokumentu tożsamości, adresu zamieszkania, adresu email, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego telefonu, wieku dziecka, w przypadku pobytu w hotelu z dzieckiem, oraz numeru rejestracyjnego pojazdu, w przypadku parkowania na terenie hotelu, jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Pracownik Hotelu ma obowiązek zweryfikować z dokumentem tożsamości podane przez gościa dane. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH Dane osobowe przetwarzane są w celu: a. rezerwacji noclegu, oraz świadczenia usług hotelarskich; b. zapewnienia najwyższej jakości usług dla gości hotelowych; c. udokumentowanie wykonania usług dla celów podatkowych; d. marketingu własnego; e. zapewnienia bezpieczeństwa mienia oraz osób (monitoring, obsługa parkingu); f. dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi;
PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z RODO podstawą przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez Hotel jest: a. Art. 6 RODO pkt 1 ppkt b. „przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy”; b. Art. 6 RODO pkt 1 ppkt f. „przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora …” c. Art. 6 RODO ppkt c przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze”; d. Art. 6 RODO pkt 1 ppkt a i f. „osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów”; e. Art. 6 RODO pkt 1 ppkt f. „przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora …” oraz „przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora …” f. Art. 6 RODO pkt 1 ppkt f. „przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora …”
PODMIOTY, KTÓRYM MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DANE OSOBOWE Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów: - Firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne; - Firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej; - Firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki - Firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego. - Firmom świadczącym usługi marketingowe dla hotelu.
OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowe: pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później, pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe, pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez 14 dni od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.
PRAWA GOŚCIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH Gość ma prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych, oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez hotel. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.
MOŻLIWOŚĆ WNIESIENIA SKARGI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE NA PODSTAWIE DANYCH OSOBOWYCH, W TYM PROFILOWANIE Hotel nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.
KONTAKT Z ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH Kontakt z Administratorem danych, lub osobą przez niego wyznaczoną możliwy jest poprzez recepcję hotelową lub drogą mailową rodo@grand-hotel.pl
Zapisz się na newsletter
Dowiedz się jako pierwszy o najnowszych wydarzeniach, ofertach i promocjach! Kod dotyczy: oferty bezzwrotnej i elastycznej bez wyżywienia, oferty bezzwrotnej i elastycznej ze śniadaniem.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Grand Hotel Rzeszów Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 9, 35-030, Rzeszów Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .